راهنمایی

سوالات بخش مشاوره آنلاین

سوالات بخش مشاوره آنلاین

چگونه می توانم مشاوره آنلاین داشته باشم؟
با مراجعه به پروفایل پزشک بر حسب زمان پاسخگویی پزشک، پس از طی کردن روند پرداخت هزینه مشاوره وارد نوبت مشاوره با پزشک مورد نظر خود جهت برقراری مشاوره می شوید.
چگونه می توانم با پزشک در مشاوره آن لاین تماس داشته باشم و مدارک پزشکی ارسال کنم؟
در محیط گفت و گو اپلیکیشن مطپ شما می توانید با پزشک خود به صورت تصویری،صوتی و متنی صحبت کنید و فایل های مورد نظر خود را ارسال کنید.
آیا می توانم به صورت اورژانسی با پزشک صحبت کنم؟
پزشکان در زمان های مشخص شده در پروفایلشان قادر به پاسخگویی هستند.
اگر مشاوره تکمیل نشود چگونه می توانم با دکتر مجدد ارتباط برقرار برقرار کنم؟
اگر به هر دلیلی مشاوره شما با پزشک ناتمام باقی بماند و شما نیاز به ارتباط مجدد با پزشک داشته باشید، می‌توانید پس از اتمام تماس با پشتیبانی مطپ تماس بگیرید.
راهنمای دریافت نوبت حضوری

راهنمای دریافت نوبت حضوری

چگونه می توان در (سایت/اپلیکیشن) مطپ نوبت گرفت؟
1-در بالای صفحه (سایت/اپلیکشن)، کد تخصصی یا اسم پزشک خود را جستجو کنید.
2-در صفحه پزشک، ساعت و تاریخ دلخواه را برای ویزیت، انتخاب و «مرحله بعدی» را انتخاب کنید.
3-پس از وارد شدن به سیستم، نوبت خود را نهایی کنید.
گرفتن نوبت در سایت مطپ برای من هزینه ای دارد؟
سامانه مطپ هیچ هزینه‌ای از بیماران برای ثبت‌نام یا دریافت نوبت دریافت نمی‌کند.
چگونه می توانم نوبتی که ثبت کردم رو کنسل کنم؟
وارد حساب کاربری شوید و از قسمت «لیست نوبت های من»، لیست نوبت‌های گرفته‌شده را مشاهده کنید.
آیا می توانم برای شخص دیگری نوبت ثبت کنم؟
بله، شما می‌توانید برای خانواده یا دوستان خود نیز نوبت ثبت کنید.